Sltn01 iki tane vaka varmış 20. Haftadan önce tetanoz aşısı vurdurup düşük yapan( erken doğum diye yanlış yazmış olabilirim) bu yüzden 20.haftadan sonra gel demişti hatta burada aylar öncede birinin yorumunda görmüştüm aşıdan sonra düşük yaptım diye o da erken haftalardaydı galiba 18.haftada yaptırmıştı. Rahim ağzı uzunluğuna bakılması iyi olur dedi ebe de doktorda. Doğru biliyolar yanlış biliyolar kısmına bişey diyemem ama bunları söyleyen biri doktor biri aile hekimliğinde hemşire, ikisininde yanlış bileceğini sanmıyorum.