12+2 haftalık ikiz gebeyim. 5 gün önce yoğun kanamam oldu ama iğnelerle kontrol altına alındı. Şuan da arada kahverengi lekelenmem oluyor. Biraz da adet olacakmışım gibi kasıklarımda ve ayaklarım da ağrı var. Doktorum aşırı ağrı ve kanama olmadıgı sürece normal dedi ama çok tedirginim. Acaba sizde olan var mı 🥺