Merhaba arkadaşlar
Aranızda çok yeniyim 30 yaşındayım ve nasipse çocuk düşünüyoruz en son 5 Nisan da regl oldum bazen vücudum ateş gibi oluyor bir yakınımızda pozitif çıkmıştı Covid-19 virüs saptandı bizde gittik hastaneye çok şükür ki negatif sizce ne zaman yapmalıyım fikir verebilir misiniz rica etsem birde
B Hepatit hastasıyım 😷