Kader57 hayatımın en berbat dönemiydi diyebilirim 😬 beni yürütmekte çok geç kaldıkları için büyük sorun yaşamıştım. İlk tuvalete 5 gün sonra çıkabilmiştim ve 1 aydan fazla tuvalet ağrısı yaşamıştım. Bol sıvı tüket ve hareket et. Ve asla tuvaletin geldiğinde ağrıdan korkup kendini kasma yap gitsin. Sen kendini kasmaya devam ettikçe acı süren uzatırsın