azizemandaci Henüz 17. haftadayım çevremdeki herkes bebeğin hareketlerini hissetmiyormusun diye soruyor henüz hissetmiyorum sizce normal mi
Belit azizemandaci çok normal hatta ilk gebelik için 17 çok erken milletin dediğini takma ben 19da hissettim kilo da etkiliymis ve 23 e kadar hissetmemek çok normalmiş 🙂
Meriwa azizemandaci ilk gebelikse canm minimum 18 de başlıyo benim 20 de başlamışto acele etme hiç normal yani
Zuhraa Ayy çıldırıcam bende de öyleydi bebegin hareket etmiyormu deyip duruyorlardi ilk gebeligim ediyorsa da anlamiyorum diyordum. Ben 19 haftamda hissetmeye basladim. Boyle kabarcık patlagi gibi sonra devami geldi cok normal 24 haftaya kadar normal