Kızlar tek yumurta ikizlerine hamileyim ve 8+2 iyiz ama migde bulantilari daha cok yoğun hissedilir oldu dişari cikmak dahi istemiyorum cok ama cok tembellik geldi benim gibı olan anne adayları varmı acaba doktor 1 ay daha surer diyo ama sanki icimden bi his hic gecmiycek oldugunu söyluyo böyle olan varmi aranizda?? 😢😣