Nişanım geldi sancılarım düzensiz açılmam 1cm di dua edin açılmam olmuş olsun kızlar ya yatmaktan bunaldım suni falan da vermedi doktorum aslında normal bekleyip 37 haftadır sancı çekiyorum sezaryana döner mi birazdan belli olucak dualarınızı eksik etmeyin