Kardelenaren ilk gebeliğimi yaşadım ve beni neler bekliyor bilmiyordum doğum korkusuyla hep strese soktum kendimi çünkü acı eşiğin cok düşük parmağım bile ufacık kesilse gözüme dikiş atılacak bi yaratmış gibi çooookkk büyük gelirdi degil gercek dikisleri yasamak yani evin kucuk kiziydim el bebek gul bebek bugune kadar ufak bi yara bile almadim dogum nasil yapabilir boyle biri bir de normal o kadat imkansiz ve korkunc gelirdi gozume daha orasini sen düşün canim. Ama oyleki Rabbim yardim ediyor boyle biriyken normal doğum nasip etti bana Allah im, binlerce kez sukur ediyorum iyi ki normal olmus…🤲🌸 hic gözümde büyüttüğüm gibi degildi bosuna 9 ay harap ettim kendimi o korkuyla. Rabbim dinlenme sure-i veriyor bi geliyor sanci sonra gidiyor şaka gibi sanki hic o sanci gelmemiş.. zaten 3cm olduğu gibi epidural yapıldı o vakit belden aşağı uyuşuyo zaten