Eğer bağırsak enfeksiyonu olduysanız mutlaka doktorla görüşmeniz gerekir bende olmuştum, halsizlik, bulantı, iştahsızlık, geçmeyen ishal vardı doktor antibiyotik ve mide ilacı verdi kullandıktan 2 gün sonra kendime gelebildim nane limonla geçecek bişey değil maalesef