Kızlar Adliyede calısıyorum, virüsten dolayı iki aya yakındır idari izinliydim, Mayıs gbi eğer başlama durumumuz olursa giyecek resmı bir pantolonum yok😭 kotlar var onlarıda adliyede giyemem beğendiğiniz memnun kaldığınız bir site varmı hamilelik için