Esme 33+3 olduk çok şükür lakin gece uyumak lüks artık 😭 sağıma yatsam kaburgam kırılacakmış gibi soluma yatsam kalçam çıkacakmış gibi iki tarafımda çok ağrıyo 5-10 dk da biyön değiştriyorum. Geceleri artık ağlayasın geliyo :((((
Greyy90 Esme bende çatımın çatır çutur ağrısıyla geceyi zor sabah ettim 🙇🏻♀️ şimdi de kızım içerde neyin davasında bilmiyom karnımı delercesine hareketli gel de uyu 🧟♀️ Hayır bu sefer böyle uyku problemi yaşayınca uyu uyan midem de bulanıyor 🤢 34. Haftamız bizimde
Ask_H Esme ah sen bir de 36 haftadan sonrasını gör canım 38 daha da beter genelde soluna yat ayağının altına yastık al mutlaka rahat edersin bir parça
Gulaycyrus ozlemikka bende 37 olcam aynı 😭 yalancı sancılar warmı sızde de dogurcakmısım gibi bir his war ya içimde
SeHer1909 Rabbim yardımcınız olsun gerçekten, ben 25 +4 üm iki gündür gerçekten belim ikiye ayrılıyor diyorum şimdi böyleysem ilerleyen haftalarda ayvayı yicemmm 😔😔😔
Trnbrna Esme yatamamak uyuyamamak hasretim walla bende 38+5 oldum ne yatabiliorm ne uyuyabiliorm sürekli dönmekten bıktım 😔
Snmgks Esme haftamız aynı ☺️ Bende kesinlikle uyuyamıyorum sola yatmaktan sol tarafım çürüdü sağa dönüyorum midem yanıyor saat başı kalkıp mide ilacı içmekten uyku kalmıyor ama napalım yeter ki bebişlerimiz sağlıkla gelsinler zaten çok bir zaman kalmadı sabır 🥰