Kader_44 33 haftalık hamileyim bir kaç gündür bebeğimin hareketlerini pek hissedemiyorum ne yapmalıyım yardım lütfen hastalıktan hasteneye de gidemiyorum ?
Islim123 Kader_44 hiç mi hissetmiyorsunuz günde en az on hareket hissetmelisin su iç çikolata ye ve say aksi halde hastalığı boşver hastaneye git
aycucan Güzelce önlemlerinizi alıp hastaneye gidin. Zaten son aylar kontrol çok önemli ihmal etmeyin. Burda verilen hiç bir tavsiye ultrasonda iyi olduğunu görmekten daha iyi rahatlatmayacak sizi.
Kader_44 aycucan bide hastane bize çok uzak şehir merkezinde iki saat uzaklıkta o yüzden zor oluyor gidip gelmek