Glbgc Edauysun bana da uroday verdi bide serum takıldı o rahatlattı. antibiyotiği 3 kere kullandım hamileliğimin başından beri. Yarın 26 haftalık olacağız inşallah. Ama bu böyle devam edecek doğuma kadar galiba 😔