Merhabalar, şu anda 13+5 im. 12 +5 deylen feci bir kanama geçirdim üstelik parça da düşürdüm. Doktorum 3 adet iğne yazdı, bir de fitil. Şimdi kanama geçti, ancak kahverengi pıhtılar devam ediyor. Doktorum hiçbir sıkıntı görmedi. Rahim ağzında açıklık veya lekelenme görmedi. İnşallah sizin de olmaz bir tehlikeniz