0Bsra0 Lohusa pijamaları haddinden fazla pahalı bir takım aldım ama hastaneye nasıl başka pijama koydunuz acaba aldığınız pijama önerileri var mı
Ezgi05 0Bsra0 instagram da pinguiplus diye site var ordan aldım 2 takım emzirmem rahat olsun diye düğmeli istiyordum o yüzden lohusa takımı falan almadım
elifsrbs 0Bsra0 kesinlikle dize kadar olan robadan önü düğmeli gecelik temin edin çok rahat edersiniz
RabiaOkan 0Bsra0 Canım ben Suwenden üstten düğmeli iki takım aldım 250 liraya geldi. Lohusa takımı diye almadım açıkcası. Arkadaşım ebe olduğu için elbiseyi kendilerinin verdiğini hiç gerek olmadığını söyledi elbise vs almadım
semdem1 0Bsra0 glingerie den aldım ben catherines marka çokda memnun kaldım fiyatıda uyguna geldi, ayrıca penti / lcw ve süwenden de aldım hepsi uygun fiyatlıydı bakmanı öneririm
0Bsra0 Ezgi05 Bende yanıma koymaya sonrasında giyebileceğim pijama tarzı olsun istedim ama bedenj nasıl ayarlasnz peki
Busbus44 Süwende indirim vardı sabahlık alt üst 3 parça 130 aldım annemde bana elbiseli sabahlık almıştı çeyiz zamanı doğumda giyersin diye o ikisi var
0Bsra0 Busbus44 sabahlikli bir tane aldım bir de başka daha norml sade olsun diyorum ama işte beden nasl olur onu bilemiyorum
0Bsra0 Ezgi05 evet kumaşı nasıl ben bir tane aldım lohusa pijaması diye kumaşı keten gibi hiç esneme vs yok şuan içinde duramıyorum bile o yüzden bu soruyu da sordum boşu. Boşuna masraf yapmak istemiyorum artık uzaktan görmeden zor
0Bsra0 elifsrbs evet bunu söyleyen de cok tesettürlüym boydan uzun bir şey bakmam lazm ama ne blym onlara da isinamadm 🙈
Ezgi05 Sibellllo kumaşları esnek ama ben 2 tane aldım birisi tam penye diğeri daha tiril tiril bi yapıda
elifsrbs 0Bsra0 bende tesettürlüyüm akşam hastanede bu şekilde giyinmiştim çok rahat ettim biri yanına geleceği zaman diğer lohusa takımının alt pijamasını ve sabahlığını giyersin 😉 uzun giymen rahatsızlık verir
Betul55 0Bsra0 glingerie lohusa bölümüne bir bak indirimde şuan takımlar var ben aldım kumaşları çok güzel
bilaloguzunannesi semdem1 merhaba glingerie sipariş verirken beden olarak nasıl yaptınız ve kaç günde elinize ulaştı 89 kiloyum kalıpları rahat mı
semdem1 bilaloguzunannesi ben normalde l giyiyorum 75 kiloyum hamilelikte de kg almadım ama yinede xl söyledim geniş oldu bana biraz karnımda büyüyünce tam olur Şuan 7 aylık hamileyim
Skarakas 0Bsra0 bana instagramdan bi sayfadan cekilisten cikti bi takim. Onun haricinde elbise gecelik goturecegim daha rahat olacagimi dusunuyorum.
bilaloguzunannesi semdem1 bu da pijama takımı sabahlık ile takım olarak almayı düşünüyorum mayıs sonu doğum olacak insAllah