UgurBocegimm_17 2melekannesiyim ben hemşireyim canım günlük 400 mg dan fazla alınmaması gerekiyor doktorun özellikle farklı bişey söylemediği sürece günde 1 kez almalısın
2melekannesiyim UgurBocegimm_17 tamam canım teşekkür ederim o zaman günlük bir defa alacağım hamilelikten önce
Cicilibicili 2melekannesiyim canım bn folbiol kullanıyorum doktorum 3 günde 1 içiriyor. Mg yüksek çünkü. Sen doktoruna sor. Dozunu o söylesin sana
Mrv3dmr 2melekannesiyim Siz 0,4 mg almak için günde 3 tane içmelisiniz. Dediğim gibi 3 hap 0,4mg yi karşılıyor. İçeriği görsel olarak paylaşmıştım burada.
Sedaca 2melekannesiyim neden bır doktora danısmak yerıne buradakı ınsanlara guvenıyorsunuz? Ben sahsen guvenemezdım🙈 lutfen bır hastaneyı ya da saglık ocagını arayınız