1994ozg ilk gebelikte 20 kilo aldım ve geri verdim hepsini göbeğinde 1 yıla tamamen gitti gören bu çocuk doğurmuş demez okadar ilk gebelik mecburi sezeryan oldum ama amaliyattan sonra sürekli uterusuma (karnıma) hemşireler yapıyor bu masajı ama kadınlar ağrı oluyor diye dokundurtmuyorlar o masaj hem uterusu topluyor hem karını şimdi ikinciye hamileyim 2 yıl uzerine