Meraba 🥰 bugün sanırım beklenen oldu ve oğlum gelmek üzere olduğunun işaretini verdi sanırım 🤷🏼♀️ bugün nişanım geldi yani öyle dedikleri gibi pembemsi felan değildi sarı renkteydi ve sümüksüydü ben nişan olarak tahmin ediyorum ama öyle mi bilmiyorum sizce nişan mi?🤷🏼♀️ eşimi telaşlandırmamak için bahsetmek istemedim ama sonra dayanamayıp söyledim ikimizde heyecanla bekliyoruz her an iyi misin diye sorup duruyo 🤭 o zamandan beri de hafif adet ağrıları gibi ağrılar yokladı belimden ama şuan bi ağrım yok iyiyim oğluma kavuşmam yakın gibi mi sizce ne dersiniz ? 🌝🤭