Allahıma şükürler olsun prensesimi sağlıkla 26 Nisan sabah 5.30 da kucağıma isteğe bağlı sezeryanla kucağıma aldım 😍 Normal olmasını çok istiyordum ama zamanında büyük konuşmam ve bazı sebepler yüzünden olmadı 🤷♀️detayları Bi kaç güne yazarım yinede sormak istediğiniz bisey olursa burdayım 🤗🤗