ebr tok gitmenizi tavsiye ederim ben sadece muz yiyip gitmiştim uyku halinde olup yüzünü de kapatmış olursa doktoru baya uğraştıyor. Bende öyle olmuştu inatla ellerini yüzünden çekmedi sonrasında doktorum meyve suyu içip bişeyler atıştırmamı istedi. Ardından tekrar doktor bakınca zar zor uyandırıp elini yüzünden çekmişti 😂 kesinlikle tatlı bişeyler yiyip öyle muayene olun benim tavsiyem💙