Didi6 Asel12 Erva popüler bir isim olduğu için ankette 1 çıkar ama bence Havva ve Saliha daha güzel 💖 Erva sert bir isim gibime geliyor hep
Asel12 Didi6 çok doğru dedin Havva istiyorum aslında ama eski isim diye herkes dalga geçiyor artık bende biri isimi ne olcak diyince Havva derken uyanmaya başladım başka isim bulmaya çalışıyorum şimdi
Didi6 Asel12 Bence Havva çok güzel bir isim canım. 🥰 Bu isimde çok güzel, akıllı bir kız da tanıyorum. Bana o yüzden eski bir isim gibi gelmiyor.