Kızlar bu virüs olaylarından dolayı çekim yapamadım ya içimde kaldı sizdede öyle olan varmı babyshower düşünmüştüm neler neler ama yapamadım doğumumada az kaldı hayırlısyla artık sağlıkla bebeğimi kucağıma alayım en önemlisi bu sanırım bir yandanda orda burda paylaşım yapmamak daha iyi gibi yani olan var isteyen var çekemeyenler var sırf millet görsün diyede birşeyler yapmak istemiyorum artık 🌸❤️🙏