arzuu3469 Kızlar 5aylık hamileyim esim Hisar hastanesinde dogumu dusunuyo burda varsa giden bilgi verebilirim fiyatlar hastane doktorlar nasıl? Benim 2.dogumum olcak
Leylus arzuu3469 merhaba canım benim doktorum dışarıdan ataşehirde bi hastaneye bağlı değil normalde doğumu florance nightingale hastanesinde yapıcaktık ama doktorlarının büyük kısmı hastaymış o yüzden doktorum hisar hastanesini araştırdığını söyledi vaka varmış ama hastane içersine duvar örmüşler personel giriş çıkışı yokmuş şuan için tek bildiğim bu doğumum mayıs sonu haziran bası 😥 istanbul ümraniye sanayideki hastaneden bahsediyorsun dimi
Sefiriniizi Benim 2 arkadaism orda yaptı.cok bilindik bı yer değil o yüzden sakin temiz bı yer ama doktorları bilemem
arzuu3469 Leylus artık viruslu hastane kalmadı. Ben sancaktepe de oturuyorum burda bolge var orayı dusunuyodum esım Hisarı arastır dedı o cok orayı dusunuyo tanıdığı varmış. Senın yakınmış dogum inşallah sagsalim dogum yaparız. Ben muayeneye gıtmeye bile korkuyorum. Bu hafta gıdıcem ama mecbur
Leylus arzuu3469 bende sancaktepede oturuyorum klinik olduğu için rahat gidiyorum kontrollere ama doğum sorun inşallah hepimiz sağ salim kavusuruz yavrularımıza senin zamanın şükür biraz daha var inşallah o zamana kadar durulmuş olur ortalık bölgeye gidip memnun kalan arkadaşlarım var ama biraz küçük geliyor bana orası.
Esssgi Ben de Sancaktepe’de oturuyorum Ümraniye’ye kontrole gidiyorum. Hisar hastanesinde yenidoğan yoğun bakım yokmuş o nedenle vazgeçtik riske atmak istemiyorum, siz yine de detaylı araştırın
cgelmas Esssgi ben medipole gidiyordum doktorum hisara geçiyormuş ssk geçmiyor deniliyor doğru mu acaba ya
Esssgi cgelmas ben de başka bir postta gördüm öyle olduğunu daha önce doğum ücretleriyle ilgili açılan bir başlıkta hisar hastanesi ile ilgili yazı yazılmıştı bakayım bulabilirsem paylaşayım
Esssgi cgelmas 1400 küsür gönderi olmuş postta yine de bir kısmını okudum ancak bulamadım. fiyatlar gayet iyi yazmış bir anne onu gördüm sadece 🤷🏻♀️