Hllysf ben 38. haftanln son günündeyim. Benim de bazen ara ara su gibi akıntım oluyor ve suyumda geçen hafta bayağı azalma var dedi doktor. Açılma, sancı hiç biri yok. O yüzden sezeryanla almak zorunda kalacaz. Yani açılman yoksa senin de bir sonraki kontrolünde doktorun söyler zaten. Muhtemelen suyun artık azalmıştır senin de