Minikmucizem13 Kizlar haftaya cati muaynem var bi o kaldı normal dogum olucak kismetse yinede allah blir cati muaynesi hakknda bni bilgilendirimsnz nasl oluyo eliyle mi bakiyo doktor daha once hic alttan muayne olmadm 🙄🤷🏼♀️
Elfida1920 Minikmucizem13 benimde son 21 gün 💕 bende olmadım muayene ama bildiğim kadarıyla eliyle kontrol ediyor iki parmağıyla falan sanırım 😂
Cocuklarim Minikmucizem13 ya benimde 23 falan kaldı beklemeyecek sanırım. Sancım tuttu şimdi geliyor godiuor benim sezeryan birde hiç sancım çıkmamıştı inşallah bekler daha erken valla
Scarlet Minikmucizem13 çatı muayenesi hiç korkulacak bişey değil. Bı aletle baktı doktor ama elini de hissediyordum. Çok kısa sürüyor zaten. burda çok yorum okudum çatı muayenesi ile ilgili. Ben de korkmuştum nasıl olcak diye. Muayene ye başlarken bı ayyy dedim ve bitti o kadar. O ayyy demem de acıdan değil hani bı huylanmaa gibi 🙄
Minikmucizem13 Elfida1920 sanrm oyle 😂 ama 22 gun bekler mi bilmiyorum bnmki her dakka tuvalatteym bir damla su icsem hemen cok baski yapyor cikicakms gibi kafasini iyice koydu assag dogum pozisyonunda dedi doktor belimdeki sancilar gecmiyor 3 gun once gttm sanci cikmadi nst de 🤷🏼♀️
Elfida1920 Minikmucizem13 Minikmucizem13 benimde doğum pozisyonunda salı nst çekinmiştim bu hafta tekrar gitcem bakalım ama benim ağrım falan yok sadece karnım ağrıyo arada adet sancısı gibi