Selam kızlar 38+4 deyiz 4 gün sonra sezaryenle gelecek kızım insallah ama ben çok kötüyüm anlatamayacağım derecede baskı yapıyor mide bulantısı bi yandan yemek de yiyemiyorum ara ara giren sancıları da unutmamak lazım bide alt kısmım da agri olmaya başladı bunlar sizce normal mi ben mi abartıyorum 🙈