Selamun aleyküm kızlar 22+4 deyim bebek aşağı düştü geçen gün muayene oldum doktor çok kötü şeyler söyledi erken doğum olur bebek ölür falan gbi😢sonra detaylı ultrasona girdim elhamdulillah herşey normal çocuk başı aşağıda durmayı seviyo dedi detaylıdaki doktor rahim boyuda iyi dedi. Ama şunu merak ediyorum ayağa kalkınca bebek yine aşağı kasığıma kadar kayıyo uzanınca yukarı çıkıyo bu durumu yaşayan varmı? Varsa neler yaptınız lütfen yardımcı olun bana ayağa kalkmaya korkuyorum artık 😔