dilek1994 36+1 de adet sancısı gibi agrılarla başladı herseyy saat 12den aksam 6 ya kadar çektim çocuk içimde toplanıyodu korktum acile gittim 5cm açılmam oldugunu ögrendim sancımı evde çekmek istedigimi söyledim eve geldim ama sancılarım kesilmişti ara ara giriyodu böyle böyle 37+2 oldum yine sancım girdi gittim açıklıgım aynıydı suni sancı veremiceklerini söylediler bebk küçük oldugu için beklemem gerekiyomuş kendi sancımı bu arada çocuk o kadar asagıya indi ki kakamı habersiz yapıyorum tutamıyorum sezaryen istiyodum başından beri baktık olcagı yok özel hastaneye gittik ve sezaryen oldum uyusugum ama herseyi hissediyorum çocugun çıktıgını eşinin çekildgini bide korkuyorum kiiii uyusuklugum geçti üstümü degişip kaldırdılar ama gelin görün ki kim kalkamıyo ben 😔canımdan can gitti zor bela kalktım yürümek ölüm geldi 3 adımdan fazla atamadım 4 merdiveni 45 dk çıktım arabadan inemedim yattım yataktan desteksiz kalkamadım bugun 6. gün 4. günden itibaren kendim kalktım agrılarım olsada kimse bna bu kadar zor dememişti amacım korkutmak deil yasadıklarımı anlattım normal olsam nasıl olurdu bilmiyorum ama sezaryen bana çok geldi 🤗
Adsmyr dilek1994 çok geçmiş olsun. Acaba son ansa özele gittiğiniz için pişman oldunuz mu bizimde ne olcagmz henüz belli değil de
Gulsahim dilek1994 çok geçmiş olsun kuzum.. Gözün aydın 🤗 bende sezeryan yaptım ilk doğumu 2. Gün eve gittim misafir ağırladım düşün o kadar kolay geçmişti benim için buda 2. Olucak Rabbim kısmet nasip ederse.. Bakalım ne olacak. Rabbim yar ve yardımcımız olsun 🤗
Arvenceren dilek1994 herkezde farklı demek kı 2 bçkta sezeryan oldum akşam 9 bçkta tek başıma yürüdüm hiç öyle agrımda olmadı
Ceyceeey dilek1994 merhaba nasıl oluyordu sancılarınız bende 36 haftalık oldum bugün sanki adet sancıları olur ya öyle oluyo ama artmiyo hergun oluyo belim ve karnım agriyo bazende bacaklarim biile agriyo
Songsong Cok gecmişler oldun,kimisinin bünyesi ile alakalı,kiminde anestezi doktoru önemli diyorlar,kimisi hemen uyuşmuyormuş…malesef sizinkı zor olmuş insallsh bir an once toparlanırsınız🙏
Elayaz Bence sacmalık canım benimde 36 haftalıkken suyum geldi hastaneye gittim bi saat sonra 5 cm açıklığın olduğunu söylediler hemen Doğuma aldılar ve suni sancı verdiler bana 🤗
Zeliha3457 Gecmıs olsun canım 😇🙏🏻Bu saatten sonra toparlanmaya bak kendını sıcak tut oldukca ıyı gelecektır
Ceyceeey dilek1994 yarın kontrolüm var hayırlısı artık dün mide bulantisi da olunca korkmuştum ama bugün suanlik bişey yok hayırlısı size de hayırlı olsun acil şifalar versin Allah’ım 🤲
Degisken Benimde zordu . Gülemiyordum uzanamıyordum uzansam kalkamıyordum. Ama bir hafta sonra geçti. Bende sez. İstemiyorum ikinciyi. Bazılarının kolay bazılarının zor geçiyor işte..
Cookie dilek1994 allah saglıkla büyütmeyi nasip etsin cnm🙏🏻 5 cm açıklık 1 haftada hiç değişmemiş😱 benimde 37+2 de 2 cmdi acıklık yarın kontrolümüz var 38 olacagız çok heveslenmeyim o zmn bnmkide artmamış olabilir. Sadece adet sancım var çünkü. Oda çok hafif