hulya_1919 3.gebelikte başladım çünkü ancak o zaman anlaşıldı. Ben bu düşükler neden oluyor diye hastaneye gittim ama hastane beni hamile bırakmak için uğraştı ve ancak 3.düşükten sonra araştırabiliriz dedi. Bende iyi bir özel doktor buldum onun yazdığı testleri yaptırdım ve sadece kanda pıhtılaşma olduğu anlaşılmıştı. Ancak 3 gebelikte iğnelerde yetmedi coraspin verildi ek olarak ama o da yetmedi 28 haftalık doğum yapmıştım. Şu an 4.ye hamileyim ve tamamen eski yöntemlerle ilerliyorum çok şükür 18 haftalık olduk