Merhaba arkadaşlar ilk doğum hikayemi yazmıştım çok şükür ikinci de nasip oldu 🙏 sabah 10 gibi çamaşırımı ıslatacak derecede su geldi sızıntı şeklinde sonra akıntıdır diye pek umursamadım ama ara ara gelmeye devam edince şüphelendim bi doktora gidelim dedik çünkü suyum belki de farkında olmadan bitebilirdi .Doğumhanede kontrol yapıldı suyu iyi dendi eve geldik .Gece 11 gibi suyum baya boşaldı tekrar hastaneye geldik doğumhanede yatışım yapıldı.nst bağlandı sancılarım düzenli ama hafif .Ablam vardı yanımda zaten bir kişi alıyorlar.Neyse ebe yat uyu dinlen dedi .Tabi heyecandan uykum yok .saat 2 gibi sancı geliyor ama hafiften .üç buçuk gibi yatakdan kalktım artık sancı geliyor oturup kalkarak nefes alıp vererek karışlıyorum sancıları .Tabii bunlar dayanılacak sancılar .oturup kalkmanın rahim açmasına büyük etkisi var .ebe tabi yattı uyudu 🤣 Bebim sesim hiç çıkmıyordu o sancılarda gülerek karışlıyordum oturup kalkarak nefes alıp vererek .saat 5 gibi sancılar sıklaştı ablama belimi obmadını istiyordum .işte uzun sürse dayanılmıcak sancılar gelmişti artık .Ebeyi zar zor uyandırdık 🤣 Bakalım dedi 8 cm açmıştı rahim.Açıkcası ben 4 cm falan olmuştır diye bekliyordum .nst bağlamdı sonra zaten o sancılarla nst de durmak istemiyorsun ama hiç bağırmadım nefes alıp verdim bol bol 1 saat sancı çektim diyebilirim dayanılmıcak olanları. çatala çıktım 10 dk da doğurdum üç avazda .Tabii o çatalda doğum kısmı fena .üç dikişle doğurdum.06:10 da bebeğim kollarımdaydı.doğum öncesi paniklemeyerek sancıları çekebilirsiniz .korkulcak birşey yok.Rabbim isteyen herkese nasip etsin .herkese kolay doğum için dua ettim 🙏