Ya kızlar 5+6 haftalık gebeyim .. sabahtan beri aşırı derece de iştahsızlık mide bulantısı var ama afedersiniz ama istifra edemiyorum 😶ve halsizlik yorgunluk var bel kramplarım karın kramplarım var endişe ediyorum acaba doktora gitsem mi ? Ellerim ayaklarım bir soğuyor bir ısınıyor uyuşmalar oluyor gözlerim durgun nedir bu anlayamadım