Kızlar pko var bende ama hic bu kadar gecikmemişti adetim 43 gun oldu hala adet olamadım, 30-32 gune olurdum adet. Test yaptım kac tane ama negatif kimisi kuruyunc sılık cızgı cıktı kimisi hic cıkmadı. Herhalde bebek olsa sımdıye kadar cıkardı değil mi? Korona ve yasaktan dolayı kanda veremedim