Karaaslan Hamile kalmayi planlarkene doktora gidip kontrol olmak gerekirmi hamileliği uygunluk ve risk konusunda belki bilmedigim bir rahatsizlik vardir vsvs ? Sizce kizlar
SnFk Karaaslan bende gittim. Hatta adetim düzensizdi polikistiğim ve tiroidim çıktı. Hamilelik planlaması yapıyor doktorun gittiğinde. Ona göre folik asit öneriyor. Alttan muayenede oluyorsun. Kanına da bakıyor.
Aybkglsnn Karaaslan benim bilgim olsaydı ilk hamileligimde pıhtılaşma testi yaptirirdim ikizlerimi kaybettim pihtilasmadan dolayı devlet kayıp olmadan pıhtılaşma testi yapmıyor özelde yaptırın tavsiye ederim
Mozasir Karaaslan özellikle tsh değerinizi ölçtürün ben aile hekimime danışmıştım hamilelik düşünüyoruz diye çok önemliymiş bu değer bebeğin gelişimi için 😊
Gunsss Karaaslan herşeyden kastınız ne tam olarak? Vitamin değerleri , hormonlar , vajinal ultrasonda muayene kist miyom varmı ve smear testi almıştı doktorum.
Minigimm0717 Ben kimyasal gecırdıkten sonra gittim rutın kontrole .. kan tahlılerı yapıldı hormon testlerı falan , alttab muayene edildş çok şükür herseyım normaldi zaten 1 ay korundum sonra hemen hamıle kaldım
Tuuuuu Minigimm0717 bn de kimyasal gebelik geçirdim. Normalde hep düzenli aderim olurdu kimyasal gebeliği geçirdikten sonra düzen bozuldu. Sizde de adet düzensizliği oldu mu
Gunsss Karaaslan rahim ağzından sürüntğ testi alınıyor ve rahim ağrı kanserinolup olmadığına bakılıyor.
Gzmsydr Karaaslan kesinlikle gidilmeli ben gitmiştim varsa kadınsal bi rahatsızlık orda öğrenmiş oluyosun ben yumurtalarımın fazla olduğunu ogrenmistim mesela iyiki gitmişim diyorum
Gzmsydr Dorothy polikistik over yani cok fazla yumurta olunca hamile kalmak biraz daha zor oluyor diyet yaptim insulin direnci sınırda çıkmıştı ilaç kullandım 6 ayımda kaldım zaten ama gidene kadar bilmiyordum inşallah bisey çıkmaz sende en azından kafan rahat olur:)