Burcu3509 Kızlar 35 haftaya giricem. Dünden beri aşırı ayaklarım alev topu gibi yanıyor. Naptıysam olmuyor. Geceleri uyuyamaz oldum. Ben gibi olan var mı? Çözüm bulan varsa nolur söylesin cidden sinirden ağrı girdi başıma😥🤦♀️
nisemom Burcu3509 ben 8. Haftadan beri öyleyim malesef ayaklarını gece ıslatıp ıslak ıslak yorgan dışına çıkarıp uyumaya çalışıyorum. Dr normal dedi. Seker falan da cikmadi. Ben de geçsin diye bekliyorum
bebecikler Burcu3509 bnde iki üç haftadır öyle bu yüzden uyuyamıyorum geceleri 34 hafta ya geçtik hayat çok zor 🤦🏻♀️. ayaklarıma limon sürüyorum ve üstüne zeytin yağı sürüyorum gece uyumadan önce anca öyle uyuyabiliyorum
Gzeynep Canm ben 36 ya yeni geçtim geçen haftabende aynı boyleydim hem ayaklarım hem içim çok yanıyordu sanırım dönem dönem oluyor ama yinede bir doktoruna danış şeker baktır gecemzse
Burcu3509 Gzeynep Teşekkür ederim cnm🥰 valla vantilatör koyucam bu gidişle tek çare sanki bu gibi gözüküyor
Gzeynep Dikkat et üşütme ama malum hava değişimi illaki etkiler şuan mevsimsel grip olmak çok tehlikeli malum salgindan dolayı
Svdsr Tatli ve tuzlu seyleri kesin. Ozellikle tatli! Bende de oluyordu tavsiyeye uydum ve gecti hamdolsun. Siz dokrorunuza danisin tabii ki ama tatliyi mutlaka kesin
DmlT Bende neredeyse 2 aydır var bu ayak yanması, ve tatlıyla aram hiç iyi değil. Tuzu da bıraktım ödem yapmasın diye. Hala çözümünü bulamadım
Burcu3509 DmlT Doktora sordum normal dedi. Hormonlarınız değişiyor son aylarda daha fazla yaşarsınız dedi. Valla vantilatör koydum sadece ayaklarıma 🤦♀️😅 uyudum kaldım.
Burcu3509 nisemom Geçmiyor valla geçmiyor. Uykusuzluk da cabası. Diyorlar ki çocuk olunca hiç uyumuycaksınız. Daha bebiş gelmeden başladı.