Kızlar 12 haftalığım.Dün gece sahurda acıktığım için eşimle birlikte bende birazcık yemek yedim,yemez olaydım.Geceden sabaha uyuyamamışım ve şimdiye kadarda karnım şiş,karnımın aşağısı ağrıyor ve belimde ağrıyor,başım ağrıyo ara ara.Dün geceye kadar hiçbir ağrım yoktu,belim neden ağrısınki,korkuyorum bebeğe bişey olur diye.Bu haftalarda bel ağrısı normal mi?