Busra91 Kızlar fmf( akdeniz ateşi) hastası olup hamileyken atak geçireniniz var mı?şu an atak mı grçiriyorum çözemedim şiddetli karın ağrım var.yarın doktora gidicem
Meleqimsin Busra91 cnm atakmı qeciriyosun bilemem ama şiddetli karın aqrın warsa bence yarını bekleme bı acile qörün istersen yarında kendi doktoruna qörünürsün karın aqrın ihmal etme
Mugecim Busra91 R202qhomozigotum ilaç belli süre kullandım sonra bıraktım çünkü ağrım varken crp vs yüksek hiç çıkmadı. Romatoloji uzmanım bırakma diye dil döktü dinlemedim. Hamileliğimin başında ağrı çektim ama fmf ile bğlantısı olsa crp çıkardı o da yoktu. Şuan 11+5iz çok şükür iyiyiz ama ben yine de bi görüşcm romatoloji uzmanıyla. Ağrın çoksa gidip durumunu acile bildir bi crp fln bakılsn mutlaka. Bilirim o ağrıları Allah şifa versin dua edicm sana 🤲🏻 Senin mutasyon çeşidi ne?
Busra91 Evet hem iç hastalıkları doktorum hemde kadın doğum doktorum mutlaka kullanmamı söyledi Beyzasar
Busra91 Mugecim Mugecim Çok teşekkürler bnm o ağrım gaz ve kabızlık ağrısıymış çok şükür geçti gitti.normalde ber adetimde hafifde olsa atak geçirirdim.elhamdülillah hamileliğimde hiç geçirmedim.yolun yarısını aştım bundan sonrada olmaz inşallah.mutasyonumu bilmiyorum tam olarak unuttum
Beyzasar Ben de devam ediyorum ama içmeyi unutsam da atak geçirmiyorum eskisi gibi olmadığını düşünüyorum hamileliktr daha iyi gibiyim hamdolsun , bebişlerimiz sapasağlam foğsunlar inşaallah sağlıkla😉