Bende 28 haftadayım ilk kez kabızlık sorunum çıktı suyuda 2 buçuk litre içiyorum her gün 😥 Demir ilacını 2 doza çıkarttı doktorumuz 1 haftadan beri sorun yaşıyorum. Ne kadar zormuş 🤦🏼♀️ Tekrar doktor ile iletişime geçmedim doğal yolları deniyorum şimdilik Kayısı gibi 🤦🏼♀️ Var mı aranızda böyle sorun yaşayan ?