Yaaa kızlar ben 20 haftalık gebeyim 5 kilo aldım 🙄normal bir kilo değil galiba ama karnım bazen çok şişiyor yemek yedikten sonra özellikle ama çok hareketli bir kadınım hep öyleydim kaburga ağrılarım başladı şu sıralar birde 😭😭😭Ama çok takmıyorum bebeğim için herşey değer bütün acılara razıyım Allahtan 😘❤️😂