Sedanurozblk 38+3 günlük hamileyim ve bebeğim sadece sabah 5 gibi hareket etti bugünden beri hareketsiz yardımcı olur musunuz kötü bişey varmıdır acaba
Scarlet Sedanurozblk 38 +3 ben de . Aynı postu ben de açtım dün. Başka birini daha gördüm. Bugün de haraketleri daha az normale göre . İnşallah normaldir . Birisi uyku saatleri fazla son haftalarda demişti belki uyuyodur. Kilo da aldı bebisler yeri de az . Güzel düşünelim inşallah iyilerdir
Scarlet Sedanurozblk doğuruyormus gibi oturunca daha haraketli bizimki. Koltukta dizlerini kırıp yarım yatar pozisyonda
Sedanurozblk Kızlar hepinize çok teşekkür ederim ilk gebeliğim de olduğu için çok endişelendim ama çok şükür az da olsa hareket etti biraz