Melekayvali Kızlar aklima cok takılıyor adet gününde adet kanı gibi olup da sağlıklı bir gebelik geçiren oldu mu? Benim başıma gelen dış gebelik ve kimyasal gebelik. Siz nasil kanama geçirdiniz,,,
Annelik37 Melekayvali canım kan rengi olarak soruyorsan benim kanamam da adet kanı gibi kırmızı olmuştu hatta ben burda sormuştum yerleşme kanaması olabilir mi diye herkes yerleşme kanının kahverengi ya da açık pembe gibi olduğunu söylemişti ama emindim test yaptım ve çıktı çok şükür şu an 12 haftalığız sağlıklıyız çok şükür 😊
Ebruomer1003 Melekayvali ben ilk adet oldum sanmistim adetine gore az gelmişti kan ama 4 5 gün az az gelmişti ben onu adet oldum sanmistim megersem yerleşme kanamasiymis cok şükür bi sıkıntımız yok suan 33 haftaligiz
Melekayvali Annelik37 canım bende iki gun bildigin adet kanı ama normalde de aşırı olmam ped kolay kolay dolmaz üç gundur de az az kahverengi geliyor. Karnım ağrıyor baş ağrısı gene mi ayni oldum diye korkuyorum .
Misa Annelik37 ya ben suan 4hafta 3gunluk gebeyım cunkı 4haftalık ıken baktım test pozıtıf cıktı ama 3gundur leke geldı kırmızı sonra kahve ve bugun baya kırmızdı adet gıbı , düşük mü acaba yerlesmemı 🙁
Annelik37 Ozlemyeni normalde adetten önce karın ağrım olmaz benim kanamadan 3 4 gün önce ağrılarım başlamıştı ve karnım hassaslaşmıştı.Midem bulanıyordu. Bi de planlı bi hamilelikti o yüzden bekliyordum.
Melekayvali Annelik37 benimde öyle oldu kahverengiye dönüştü. Insallah Rabbim güzel sürprizler yapar bu sefer
Melekayvali Annelik37 karnında tuhaf sesler çıkıyor sende de öyle oluyor mu .benim diğerlerinde boyleydi . Karnımda bi hassasiyet sislik oluyor o yüzden. Merkezde degilim yarin test alıp yapayim
Annelik37 Melekayvali yok ben de öyle olmuyordu sadece karnıma dokunduğumda acıyordu. İnşallah güzel haberler alırsın canım Rabbim nasip etsin 🙏