emineasln Annişler saçımı boyatmayı ve kestirmeyi düşünüyordum ama etraftan birsürü yorumlar aldım aslında doktorlar 4 . Ay bitikten sonra boyayabilirsin diyor ama bitkisel boyayla çok kararsız kaldım bide saç kesimiyle alakalı saç kestirirsen çocuğun ömrü kısalır gibi yorumlar duydum siz ne düşünüyorsunuz boyayan var mı
Mavil emineasln ben boyamaya karşıyım ne olursa olsun kimyasal canım bebeklerimiz daha önemli saç kesimi için bende duydum onu içim rahat etmedi her ne kadar bağtıl olsa da ama bence boyatma derim ☺
Betlugurnr emineasln ben boyaya karşıyım vercekten kimyasal nedeniyle denilenler olabilir diye dusunuyorum. Ama sac kestirmeyin omru kisa olur gibi cümlelere asla inanmıyorum ve kestirdim de hepimizin ölüceği gün bellidir bunlar sadece batıl inanctir. 😊😙
Yusufemirinannesi emineasln ay çok yaşayın emi Allah zaten ömrünü yazmis ne kadar yaşayacağını . Sac kesimine mi kaldık😉))
Ladess Bende dipler boyanmadıktan sonra birşey olacagını düşünmüyorum fakat saç dibi ciddi derecede emilimi yüksek bunu biliyorum ,kestirmek de batıl inanç canım ,Allah bilir ne olacagını hiççç düşünme derim
Yasdem emineasln ben 4. Aydan sonra boyattım ve kestirdimde olacağı varsa olur zaten biraz kişisel fikrinize kalmış bi durum bence
Busraszgn Ben diplere degdirmeden boyattım ve kestirdim. Araştırdım saç teli kimyasalı almıyor bu şekilde 4.ayı bile beklemek zorunda değilsin. Ayrıca amonyaksiz boya tercih etmelisin ben loreal inoa markasını seçtim amonyaksiz kimyasali az kokusu bile yok. Saç kestirmekle ilgili olanda batıl tamamen çok saçma bence. Ayrıca burdakilere göre karar verme bence arastirmalisin dr. Banu çiftçi nin gebelikte saç boyamakla ilgili videosu ve yazisi var onları bi oku baska dr.larinda var öyle karar verme içine sinmezse yapma. Ona bakarsan kullandığımız sampuanlarda bitkisel sampuan olmali artık oda emiliyor diş macunuda bitkisel olmalı oda zararlı bebeğe ama herkes saç boyasına takmış en iyiyse doğru bilgiyle konuşmak kulaktan dolma bilgiyle kendimizi yiprattigimizla kalırız.
Sevde123 Ben her ay saçlarımı boyardım hamile kalınca boyamadım diplerim almış başını gidiyor 😂 ama doğumdan sonra boyatacagim birde sac kestirme olayı tamamen hurafe bi canlının ömrü saca mi bağlı Allah aşkına. Tırnakları kesmeyelim kaş bıyık almayalım soncta onlarda vücuttan bi parça.
Prensesss Saçlarım aşırı döküldü başlarda bende kestirdim ömür Allah tarafından daha doğmadan bellidir onu değiştirme gücüne sahip değiliz kullar olarak hurafelere takılmayın sağlığınız için iyi olan neyse onu yapın boyama bende düşündm dr kesnlkle yaptrma bin tane kimyasal var dedi erteledim uzun bir süre
emineasln Saçın batıl inanç olduğunu biliyorum ama işte herkes bişey diyor kendimi suçlu hissetmek istemiyorum biyandada çok kararsız kaldım aslında bu boyamayı çok araştırdım ama doktorlar bile hemfikir olamamış sanırım bu durumda en doğrusu boyatmamak olacak