Toz ve polen alerjim var.hamile kalmadan önce çok sık tutmazdı alerjim ama hamileliğimin 12. Haftasından beri aşırı hapşuruyorum özelliklede sabah kalkar kalkmaz doktoruma sordum ilaç olmaz dedi.Hapsurmaktanda bebeğe bir şey olmaz dedi ama cok kötü oluyorum benimle aynı sorunu yaşayıp çözüm bulan varmı ?