Hanımlar 38. Haftama girmek üzereyim ve akşam üzeri aniden belime, yanıma ağrı girdi. Sanki kemiklerim ağırlaşıyor, bir garip hissediyorum. Ama ne nişan geldi ne su. Doğum yapan anneler acaba nasıl anladılar sancılarını, üşüttüm mü yoksa. Onun ağrısı mı bu 😕