F_nur34 Kızlar merhaba erken doğum belirtileri nelerdir acaba şu an 35 artı beşteyim Normalde çok olmam ama ishal oldum ve geçtiğimiz 2-3 gün boyunca devam eden ağrı ve sancılarım vardı açıkçası korktum