Kızlar 38+6 olacağız gece 12den sonra ve ben ayağa kalktikça yürüdükçe bebeğim rahmime aşırı baskı yapıyor sanki düşecekmiş gibi hissediyorum. Sizce bu doğum belirtisi mi yakın zaman da sizce doğum olur mu ilk hamileligim doğum belirtileri nasıl bilmiyorum 🤷♀️