Kbrahrl Hayriyeee Allaha şükür güzel gidiyoruz ☺️ Ama bel ağrısı peşimi bırakmadı 28. Haftadan beri ona bir çözüm bulamadım 🤷🏻♀️ Hazırlıklarada henüz başlamadım desem sanırım hepsini 1 hafta içinde internetten alacağım 🙊
Ruveyda_ Hayriyeee kıyafetler tamam gibi, beşiği kaldı. Odasını vürüs bittiğinde detaylı bir şekilde görerek yapmak istiyorum. Cantası hazırlancak alınan kıyafetleri kıkayıp ütülicez daha iş var baya ya
Selimem Kbrahrl bende daha almadım bir acele edip üzülmek gereksiz bence Allah’ın izniyle bir hafta da da alınır sağ sağlim gelsin yavrularımız da 🤲🏻🧿🤲🏻🧿🤲🏻💐🧿🤲🏻
hulya4627 Aşırı derecede bel ve kaburga ağrısı var geçmiyor daha doğru düzgün bişiyimiz yok bayramdan sonra allahın izniyle virüs bitince almayı düşünüyorum ama duruma göre netten de alabiliriz
Ruveyda_ hulya4627 canım sürekli sola yatarsan agrı azalıyor. Bebekler büyüdü artık oturmamıza pek izin vermiyorlar
hulya4627 Yok cnm sola yatıyorum 5 dk sonra kaburgalarım ağrıyor sağa yatıyorum aynı zaten uzun süre oturmakta sıkıntı artık son aylar nasıl geçicek bilmiyorum hayırlısı ile sağlıkla doğsalar