Bebikom_ Mommmmmmm canım ben ızmır de saglık ocagında yaptırdım sadece laktoz aldım eczaneden 7₺ ücret ödemedim
Bebikom_ Mommmmmmm cok garip ilden ile farkımı varmıs . Bence şikayet et bak nasıl arıyor senı kayıtlı oldugun saglık ocagı
Mommmmmmm Bebikom_ Ya aşı için aradılar baya sağolsunlar oraya 2.doz için gittiğimde burada yapmıyoruz dedi hatta vardiyalı çalışıyoruz artık dedi bende virüsten dolayıdır diye üstelemedim. Kağıt falan veriyolarmı kilo ölçümü yapıp mı baya oyalanılıyo mu yoksa normal içip hemen alıyorlar mı canım
Bebikom_ Mommmmmmm vallaha ben kasım aralık gibi yaptırmıstım suan virusten dolayıda olabılır haklısın. Ama kan alıcaklar sadece 2 kere bunda bisey yokki anlamadım. Sonucların 2-3 gune cıkıyor kagıt olarak verıyorlar. Glıkozu ıcıyorsun 1 saat sonra kan alıyorlar . Onu aldıktan sonra 2 saat sonra bır daha kan alıyorlar aclık tokluk bakıyorlar. Bu seker yuklemesı