Merhaba hayırlı akşamlar herkese. Ben yumurtam çatlamadıgı icin hamile kalamiyorm 1 tane dusukten sonra. Gittigim doktorlardan cok memnun kalmadim . Arastirmalarima gore dr. Meryem gencer hanım icin cok gzel yorumlar var . Gidip muane olan yada hastasi olan var mi ?