Rabiahnm Sancım var nişanım geldi ama açılmam yok hastaneye git git gel sancı çekmekten bıktım 🤦🏻♀️Aynı sorunu yaşayan var mı kızlar
Muhammedim0125 Rabiahnm bekle canım squat yap merdiven çık in Allah yardımcın olsun. Bende 39+1 göbeğim ağırıyor yoksa sancı bu mu