3 buçuk aylık hamileyim ve yüzümde inanılma kaşıntı oluyor. 2 hafta önce yine olmuştu ama o zaman ekşi erik yemiştim eriktendir diye düşünmüştük. Ama bu sabah yine başlayınca hiç anlam veremedim açıkçası. Yanaklarım, göz altılarım, kaşlarıma kadar kaşınıyor ve yanaklarım pütür pütür oldu. Sebebini bilmiyorum, başına gelen var mı varsa nasıl önlem aldı? Yardımcı olursanız sevinirim